donderdag 14 augustus 2025


      



                         SING-IN-2026


Ongecompliceerd samen wereldmuziek zingen

Alle niveaus welkom.

Je hoeft zelfs geen noten te lezen.

We zingen liederen uit verschillende culturen over de hele wereld.

We bezingen het leven soms melancholisch, soms vrolijk.

Gun jezelf ook

 zo’n middag zangplezier met allemaal

 leuke mensen in een ontspannen sfeer.

Miriam's missie is om iedereen aan het zingen te krijgen. Ze gelooft dat zingen een universele taal is die mensen verbindt, ongeacht hun achtergrond of muzikale ervaring. Haar repertoire is zorgvuldig geselecteerd op eenvoud en schoonheid, met een focus op wereldmuziek die toegankelijk is voor een breed publiek.



Zingen in het Baarnse Bos


Zingen in het bos!

  • 18 juli 2026
  • 15 augustus 2026

We verzamelen om 14.00 uur op de parkeerplaats van Eethuys-Café De Generaal, naast station Baarn. Neem een klapstoeltje mee en een flesje water. Ook bij slecht weer gaat deze activiteit door, dan zoeken we beschutting in het station.( Galmt lekker in de hal) Om 16.00 sluiten we af. 

 10 euro, te betalen ter plekke via qr code of  cash 

Opgeven hoeft niet. Wil je de liedjes alvast een beetje leren?

Mail naar: zusmozes@gmail.com 

Let op: Mijn mails komen bij veel mensen in de spambox.

MUZIEK

DATA SING IN 2026 klik hier


   
Alles over  liprolls-of-rietje-of-vvvv


Voor Het koor NOS XUNTOS lees de post hieronder. 



                                 SING-IN- 2026 Ongecompliceerd samen wereldmuziek zingen Alle niveaus welkom. Je hoeft zelfs geen noten te ...